Archiv - seznamka z Adrex.cz - nevkládejte nové příspěvky

Zdar lidi, nechtěl by se někdo přidat na tento víkend na lezení v Juře? Volná ještě 2 místa v autě (vypadli nám lidi). Vyráží se zítra odpoledne z Prahy, návrat v neděli. Kontakt buď mail nebo operativně 602 234 283. Pavel

Pavel 2.8.2012 21:46

Petr 3.8.2012 21:22

Jestli ráda lezeš po skalách, po horách a třeba i si zajezdíš na kole, nebo sjedeš řeku a hodil by se Ti na to všechno parťák, a když to dobře dopadne, tak i něco víc, tak to jsme na tom podobně. Jsem z Prahy, je mi něco přes 30, tak napiš, zalezeme, uvidíme... :-)rnPetr

Ahoj,hledám lezce/lezkyni na skalní lezení,ferraty,vysokohorskou turistiku,umělou stěnu v Hradci a Pardubicích.Na stěně lezu 6,7. Těším se

Martina 7.8.2012 23:36

Zdravím, hledám někoho zkušenějšího na lezení v Ostravě a okolí. Jsem začátečník, občas boulderuju, se skálou zatím nemám zkušenosti, ale chtěl bych začít a něčemu novému se i přiučit:)

Juraj 9.8.2012 17:45

Juraj 9.8.2012 17:46

Ahoj lidi, nabízíme ještě dvě místa na víkendový výlet do Alp (24.8.-26.8.) na ferraty plus nějaké lehčí lezení, všechno na pohodu..odjezd v pátek večer, návrat v neděli večer..jedeme dvě auta, info 602234283 nebo mail, Pavel

Pavel 20.8.2012 22:54

Zdar, hledám pohodového - parťáka(parťačku, partu) co akceptuje názory i ostatních na treking do hor, lezení, bouldering, čundry - v zimě lezení ledů, sněžnice atd.Jsem z Prahy a je mi 30let - s pozdravem Michal

Michal 2.9.2012 13:03

Léňa 4.9.2012 10:51

Ahoj, jsem mamina s 11ti-měsíční hyperaktivní myší na přelomu Plzen-Karlovy Vary. Lezla jsem od mala, i v počátcích těhotenství a od té doby nemám jak ani s kým neb je tatínek nelezec a bývalí spolulezci již jsou jinde. Bydlíme sice u skal (Kozelka, Polínko), ale hlídat a lézt se dohromady nedá. Tak kdyby tu byl někdo, kdo by to s námi společně prolomil, s dětmi i bez, budeme moc rádi :)

Sasa 4.9.2012 19:45

Ahoj, najde se zde nějaký pohodový sympaťák se špetkou odvahy, který by se nebál seznámení s aktivní a sympatickou lezkyní + 2 děti ;)? Nejen skalami je člověk živ :) Dále ferraty, hory, kolo, lyže, voda, kultura, knihy a občas i gaučink a dobré posezení:D rn37 a 17 a 5 let. Ostrava :)

zuzka 10.9.2012 18:19

zdarec, hledám spolulezce pro ádr, křižák, hrubici a případně i jinde. je mi 16 a čas mám převážně o víkendech, bydlím kousek od náchoda, takže v týdnu můžu jezdit do nováče do hisu. pokud taky nemáš žádného stálého spolulezce a jsi z královéhradeckého kraje napiš na mail: zuza28@tiscali.cz

Ahojte,jedu 15.9. do 16.9 na Rabštejn v Jeseníkách .rnodjíždím 7.00h z Prahy a mám volné 2 místa .Tak kdo chce jet tak dejte vědět.tel 606951384

Robert 12.9.2012 18:06

Jiri 14.9.2012 07:09

Zdravim,rnrnhledam kohokoli, kdo je z okr. Chomutov ci Most (Ustecky kraj). Vcelku dost jsem propadl lezeni, ale nemam vubec nikoho, s kym bych jezdil na "Bořeň" ci "Perštejn".rnrnDa se rict ze jsem uplny zacatecnik. Procetl jsem mnoho literatury a mam za sebou jen par drobnych zkusenosti.rnrnZajemci prosim piste pri kontaktovani do predmetu alespon "Lezeni"rnrnDekujirn

Pavel 14.9.2012 20:50

Ahoj,rnhledám nějakého spolulezce/spolulezkyni, který netouží po lámání rekordů, ale leze hlavně pro radost. Já mírně pokročilý začátečník z Prahy, i když se snažím lézt jak to jde už půl roku,jenže není s kým. Občas jsem sehnal nějakého jističe, jenže to je o ničem. Rád bych sehnal někoho stálejšího na stěnu i ven. Už mi to moc chybí :-( :-( :-(rnProsím prosím.rnDíkyrnPavel (26 let)

Radek 3.10.2012 23:40

Ahoj,rnuž lezu půl roku. A snažím se celkem aktivně, kdykovliv to jde. rnHledám, kdo by se přidal. Pravidelně :-))rnrnReaguji i na Pavla, 4.09.2012 20:50:41 | rnPokud budeš mít zájem, ozvi se.rnrnemail. radek.marcinik@gmail.comrnrnSamozřejmě... pokud bude někdo jiný, bude to super. rnrnAhoj Radek

Radek 8.10.2012 19:37

Ahoj,rnuž lezu půl roku. A snažím se celkem aktivně, kdykovliv to jde.rnHledám, kdo by se přidal. Pravidelně :-))rnrnReaguji i na Pavla, 4.09.2012 20:50:41 |rnPokud budeš mít zájem, ozvi se.rnrnemail. radek.marcinik@gmail.comrnrnSamozřejmě... pokud bude někdo jiný, bude to super.rnrnAhoj Radek

Slečna z pedáku (25 let) by si ráda v Brně nebo Svitavech zalezla a jako úplná začátečnice hledá někoho, kdo ji provede po všech chytech...

Terka 11.10.2012 22:01

Zdravím všechny, hledám parťáka nebo parťačku na lezení v Brně nebo Kuřimi. Lozím už něco málo přes rok a teď mi "vypadla" parťačka.. Pokud máš zájem, dej vědět! :)

Žaneta 16.10.2012 21:28

Ahoj Žando, když tak se ozvi na zuz.sim@tiscali.czrnZuzana

Zuzana 17.10.2012 20:59

Ivka 25.10.2012 18:43

Ahojte! Hľadám skúsenejšieho parťáka/parťáčku/partiu na pravidelné lezenie v Brne a okolí - stena, skaly, boulder. Ja s lezením len začínam, no najväčší problém mám s tým, že nepoznám veľa ľudí, ktorí by sa tomu venovali, preto som sa rozhodla skúsiť nájsť niekoho takouto cestou, aby som sa lezeniu mohla konečne naplno venovať, nie len vtedy, keď si kamaráti občas nájdu čas. Ak máte niekto podobný problém, tak sa mi ozvite na mail: ivica.barthova@gmail.comrnrnBudem sa tešiť! :-))rnI.

Ahoj, hledám někoho kdo bz měl trpělivost a čas pomoci mi v začátcích lezení. Zatím chodím do haly na stěnu a venku jen minimální zkušenosti. Karlovy Varz a okolí. Dík Petra

Petra 31.10.2012 15:06

Přidat příspěvek

Není povoleno vkládání HTML.
Povolené formátování:
[b] a [/b] - tučný text
[i] a [/i] - kurzíva
[u] a [/u] - podtržení
[url] a [/url] nebo [url=vložený odkaz]popis odkazu[/url] - hypertextový odkaz
[quote] a [/quote] - citace (většinou z předchozího příspěvku)
[code] a [/code] - neproporcionální písmo

Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.